arzumucahit69 ben de sizin gibiydim. Hamileliğimin başında hiçbir şey hissetmiyordum, 11.haftada erkek gibi hissettim. Tabi başta rüyamda kız gördüm. Neyse 16.hafta oldu Kız olduğunu öğrendik, ben şoku atlatamadım hatta ağladım nasıl yetiştiricem kız daha zor gibi geliyor açıkçası. Sonra ben o kadar hayal kurdum, kız diye alıştım. Detaylı usg ye gittik ve doktor erkek dedi bi daha şok oldum bu sefer de kıza alışmıştım erkeğe alışmaya çalışıyorum şu sıralar. Yani ben kız olacağını duyduğumda dedim ki Allah’tan sadece hayırlısını istedim demek ki bizim için bu daha hayırlı ve ona odaklan diye geçirdim içimden ve alışmıştım da, konuşuyordum onunla kızım diye diye. İnanın alışıyorsunuz şimdi de erkeğin zor olduğunu düşünüyorum Biraz üzülmedim değil ama her şeyin hayırlısı. Sağlıklı olsunlar yeterki 👼🏻