Esoo06 Neslibt72 ben içimde yaşadıklarımdan çok patladım yapmak iyi geliyor sanırım bilmiyorum tam ama 5. Gün yaptım
Neslibt72 aybukekurt55 akışa bırakmaya çalış inşallah kolay geçer diyelim en azından zor olanı da kolay hissederek geçirirsin 💕
Kocburcuu Bende bu ay kalamazsam tekrar tüp bebege yönelcem 1 tüp bebek gecmısım var zaten . Rabbim kolaylastırsın 🤲 korkulacak bi durum yok ama stres cok fazla olmamaya calıscaz
Tubayo aybukekurt55 hiç zor değil. Çevremde hiç kimse bilmiyor tüp bebek yaptırdığımı. Siz psikolojik olarak güçlü olmaya bakın gerisi Allahtan. İnşallah gönlündeki seni bulur tez zamanda
Minsanne Tubayo bende yaptırırsam kimseye söylemeyecem. Psikolojik olarak yıpratıyorlar çünkü. Size ortalama olarak nasıl bir fiyat verdiler bende yaptırmayı düşünüyorum
Minsanne aybukekurt55 merhaba. Toplam fiyatı hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem. Biz de düşünüyoruz da şimdi bütçemiz uygun olur mu bilmiyorum
Obusu Öncelikle kafanı rahatlatmak ile başla herşeye😊evet biraz sancılı bir süreç ama pozitif görünce herşey unutuluyor. İlk denemede tuttu benim şuan 36+5 haftalık hamileyim oğluşuma.. herşey gönlünce olsun..