aybukekurt55 Selam kızlar bu ay gebelik olmaz ise tüp bebek başlayacağız ama korkuyorum iğneleri yumurta toplamı işlemi felan zor mu neler yapmam gerekiyor biraz endişeli ve korkuyorm çünkü basit birşey değil bu yolda giden herkesin Allah yardımcısı olr
Mhtpflz aybukekurt55 korkma canım ağrılı işlem yok zaten iğnelerde öyle acıtmıyor allah gönlüne göre verir inşallah
Ayseygz aybukekurt55 hiç zorlu bir süreç değil çok abartılıyor bende başlamadan önce süreçten çok korkuyordum ama asla ağrı acı zorluk yoktu
Esoo06 aybukekurt55 ilk önce endise ve kaygıyı birak her ne olursa olsun hep olumlu ve hayırlısı bu diye düşün. Kaygi stres çok tetikliyor rahmi kasıyor. İlk adet 2 günü iğneler başlanıyor 5 6 kez takip usg ve doz değişimleri yapılıyor iğneleri. Sonrasında yumurta toplanıyor zaten uyuyorsunuz akşam evde ufak adet gibi batmalar oluyor belki Bi parola en fazla içilir. Polikistik degilseniz) Gün gün sizi embriyolar için arıyorlar. Transfer o ay ve ya dondurup başka ay yapılıyor. Transfer sırasında da asla acı sizi bisey yok oldukça rahat ol bebeğine kavuşacağını düşün 🥰
aybukekurt55 Mhtpflz amin canım Allah razı olsun yumurta toplama işlemi nasıl oluyor anestezili oluyor aşılama yaptırırken gördüm kadınmarın ağrısı oluyordu
aybukekurt55 Ayseygz yaa inşallah benimki de öyle geçer rabbim bu yolda emek veren herkesin yüzünü güldürsün
aybukekurt55 Esoo06 siz öylediyinci çok heyecanlandım iki kere bebeğimi kaybettim doğal yolla oldu ama artık beklemekten sıkıldım aşılama yapılırken bana yumurta iğnesi vurmamıylardı gerek kalmamıştı acaba tüp bebekte de gerek kalmaz mı gerek olsa da olmasa da vurulunuluyormi
yanlisanlamaama aybukekurt55 zor ve yorucu bir süreç ama korkulacak kadar kötü değil bence. Yumurta toplama bence çok ağrılı bir süreç değil benden çok yumurta toplandı operasyondan sonra ne ağrım ne kanamam oldu anestezi almasam alışverişe gidecektim ama doktorum izin vermedi evime gittim😀sayısını bilmediğim kadar çok iğne ve ilaç kullandım iki transfer oldum ben hiçbirinde çok zorlanmadım canım da tatlıdır ama sonunda hepsi geçiyor ve değiyor inanın. Bizim sürecimiz keşke herkesinki gibi olsaydı ama maalesef olması gereken buysa bunu yaşamak zorundaysak başımıza ne gelirse gelsin dayanmak zorundayız. 🌸🎈
aybukekurt55 yanlisanlamaama rabbim en güzelini bilir olsun napalım herkesin kolaydan bebeği olacak diye birşey yok olsunda sağlıklı sıhatli devlet Hastanesi’nde olucam ikiz çok istiyorum şansımı deneyeceğim koyarsa iki emriyo ☺️
Mhtpflz aybukekurt55 uyuyorsun canım evet karın ağrısı oluyor ama öyle dayanılmıcak gibi değil regl ağrısı gibi bazılarının hiç olmuyor ben diğer gün iyi oldum 2 güne hiç bişeyin kalmıyor
Esoo06 aybukekurt55 mutlaka vuruluyor canım hatta bazen 3 tane yapıyorlar Bi zararı yok zaten 😊 tedaviyi doktorun düşünsün sen güzel şeyler düşün odaklan
Neslibt72 aybukekurt55 hiç zor değil diyenlere gözlerimi kocaman yaparak bakıyorum 😂gerçi polikistik olduğum için belki benim ağır geçti bilmiyorum ama kolay bir süreç olduğunu düşünmüyorum ben süreci araştırmadan bilmeden daldım yolda öğrendim kolayı zoru 😂herkesin dayanıklılık gücü farklıdır bide kullanılan ilaçlar dozları da herkeste farklı olduğundanda bazıları aa çok kolay diyor olsa gerek 🤷🏻♀️ inşallah kolay geçer rahat geçer akışına bırakmak en iyisi
Esoo06 Neslibt72 polikistik diye parantez actim 😄 biraz zor oluyormuş ya tuttu mu peki çünkü o an unutuluyor hersey.
Neslibt72 Esoo06 bi tutsa unuturum heralde ama daha unutma evresine geçemedim 😂terapiye başlayacağım hatta bana ağır geldi her şey minnak bedenime malesef. Transferim oldu 6mart test günüm. Sizde mi tüp bebek yaptınız?
Esoo06 Neslibt72 ben içimde yaşadıklarımdan çok patladım yapmak iyi geliyor sanırım bilmiyorum tam ama 5. Gün yaptım
Meryemmm06 Her bünyeye göre degısıklık gosterebılır bende tedavı gordum oyle zor bır yanı yok korkulcak bırsey yok hıc stres yapma ılk denemem negatıfdı sımdı dondurulmus embriyoyu tekrar transfer ıcın hazırlanıyorum rabbim herkese nasıp etsın❤️