Szn22 Hannah anladım canım çok teşekkür ederim demekki buranın uygulamasıda böyle bi an Türkiye ile kıyas yapınca şaşırmadan edemedim
Hannah Szn22 rica ederim, burası biraz garip ama çok avantajlı tarafları da var en azından gereksiz stresten uzak oluyorsun. Sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah.
Parleur Mrb bende fransadan. Banada ilk randevuyu 8. Haftada verdiler. Genelde alttan muayene ediyorlar bende buna illet oluyordum sukur bebek buyudukce karindan bakmaya basladilar. 18. Haftadayim ama henuz cinsiyetide goremediler. :)