Szn22 ben de ingiltere’deyim ilk ebeyle randevu 10. Haftada oluyor. 12. Haftada ultrason ile bakılıyor 16-20 haftalar arası detaylı ultrason ile bakılıyor ve cinsiyet söyleniyor ama ben bu süreçte hiç dr görmedim desem yeridir alttan muayene de etmiyorlar. hep ebeyle görüşüyorsunuz ve sıkıntılı bir durum olursa ultrasona ekstra yönlendiriyorlar. Şu an 40+3 teyim normal Doğum için 42. Haftaya kadar da bekletiyorlar