Aynen canım aynıyız ama benim erken doğum riskim oluştu.. sancılarım kasılmalarım oldu rahim kısalığımı ne öyle bişey ölçtüğünde düşük çıkmıştı. hastanede yattım durdurmaya calıstılar ağrılarımı çok şükür durdurdular şimdi biraz daha iyiyim cok anım anımı tutmasada.. dikkat ediyorummm ilaçlara devammm . Doktorumun amacı 34 ü görmektii Allahıma çok şükür 34 e geldik , inşallah 38 i görürüz 🤲🏻 Hepimiz sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alalım canım inşallah. @Eda06