Eda06 Kızlar uygulamaya göre 42 günüm var ama benim ilk gebeliğim sezaryen olduğu için ikincisi de sezaryen olacak o yüzden daha az bi zamanım kaldı. 🙏🏻❤️ Oğluşumla biz pırasa olduk 💚Sizler hangi meyve oldunuz? Kaç haftalıksınız? Kaç gününüz kaldı 💜💚
Pamukbebegimm Eda06 34+5 bugün görüş günü.Benimde sezaryen olacak en son 28 Mart’ta alırız demişti bakalım bugün ne diyecek ☺️
Pinaryldz06 Bizimde kızımla son 46 görünüyor ama sezeryan olacağı için muhtemelen 35 gün falan var😄çok heyecanlıyız bizde ve iyice ağırlaştık sabırsızlıkla kavuşmayı bekliyoruz🌸
Pamukbebegimm Eda06 evet bir sorun olmazsa 28 mart demişti şuan nstdeyim daha kontrole geçmedim bakalım neler diyecek😅
Begumygul Eda06 aynıyız bugün bizde pırasa olduk 34+0 42 günümüz kaldı. İlk gebeliğim o yüzden henüz doğum yöntemi de belli değil ama bel ve karın ağrılarım başladı normal mi