Linabebek1 anestezi durumu olduğu için sezaryende aç olunması gerekiyor, doğumum başladığı için bana mide koruyucu iğne yapmışlardı, yemek yediğim saatten 4 saat geçmesini beklemislerdi sezaryene almak icin, doğumdan sonrada 1 saat su falan vermediler ani bı durum olursa hemen tekrar anestezi uygulayabilmek için. Planlı olan sezaryenlerde zaten gece 12den sonra birşey yemeyin içmeyin diyorlar zaten