Linabebek1 Kızlar doğuma aç mı giriliyor sezeryan ya da normal olsada yemek yedikten sonra gün içinde ani doğum olmak zorun olunca ne yapılıyor 🙄
tlhmrv Linabebek1 tansiyonum yükseldi acil doğuma alındım 1 saat öncesi meyve ve yoğurt yemiştim bişey olmadı öyle yaptılar anesteziyi
Ozoooo Linabebek1 sezeryana aç girmek gerekiyor ama normal doğumda yesenizde doğuma girmeden lavman yapılıyor
Bet1 Linabebek1 ac girmek gerekiyor ben acil sezeryana alinmam gerekmisti gece 12 den sonra birşey yemedigim için lavma yapılmadı doğuma sabah 5 gibi alınmıştım serumlarin bitmesi beklenmisti. Şimdi planlı bir szeryan olacağı için gene söylerler
Linabebek1 Gurses13 ay benim ya sezeryan olcak ya da suni sancı falan normal doğum bebek kanalda her an gelebilir demişti 1 cm açıklık vardı şimdi yemek yerken tedirginim valla bebeğide aç bırakmak istemiyorum 😔
Gurses13 Linabebek1 valla şuan benim de 2 cm açıklığım var ve bebek doğum kanalına girmiş bile ama hiç dikkat etmiyorum doğuma halsiz aç gitmek daha kötü olur bence 😪😪😪
Mommy61 Linabebek1 inanın aç gitmekten tok gitmekten tutun sondasına kadar düşünmekten delircem, bi de ağdalı olmamaktan korkuyorum zaten her sey mahrem bari daha da mahrem olmasın derdime bak 😁
Linabebek1 Mommy61 oda ayrı bi konu ya benim erken risk vardı 34de ağda gittim tekrar çıktı şimdi açılma falan var valla az çıktı napcam bilmiyorum
Mommy61 Linabebek1 işte yani öyle küt diye de uzamıyo benim de erken riskim var diye dün ağdaya gittim şimdi çocuk uzamasını bekler eminim 😁
Linabebek1 Ozoooo teşekkür ederim artık ne şekilde doğarsa bi çözüm vardır en iyisi bişeyler yemeliyim 😊
Linabebek1 Mommy61 Ben lazer gitcem ya bu dönemi bi atlatım kılı tüyü ne bitmez dertmiş jilet hiç kullanmadım denemek istemiyorum 😔
Ozoooo Linabebek1 bence de ye canım sezeryan olursa zaten 6 saat açlık gerekiyor yani bekletirler normal doğumda sa yesenede zaten lavman yapılıuor
Mommy61 Linabebek1 aynı fikirdeyim benimki zaten yarıda kalmıştı dersimi aldım çok önemliymiş gercekten
Mommy61 Linabebek1 her gece benim rüyalar işte 😁😁 her yerde suyumun geldiğini hayal ediyorum acemi birliği oldu bu ilk gebelik ikinci olursa ki düşünmüyorum yine de Allah bilir ortalığın tozunu attırırım 😁
Linabebek1 Mervetnl ay bayada çok saat ya Allah yardımcımız olsun hayırlısıyla alın bebişinizi kucağınıza 🙏
Linabebek1 Mommy61 benimde ilk kafamda 3 çocuk vardı ama gözüm korktu bunu bi doğursam yeter 3 çocuk doğurmuş kadar zordu hamilelik 🤣