Gamzecem
Geç döllenmeden mi kaynaklı oldu 2 haftalık boşluk .
Bende ilk öğrendiğimde 7 haftalık olarak gittim doktorum 5 haftalık kese görüyorum fakat bebek yok demişti,çok ağlamıştım.10 gün sonra tekrar gittiğimizde bebeği de gördü kalp atışımızda duyuldu 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var aşırı merak ediyorum o 2 haftalık arayı kapatabilecekmiyiz bu tarz sorunlar ortaya çıkacak mı diye endişeleniyorum