Sila66 Bu aralar okusuruyorum Plesenta daha da asagı ıner mı acaba uyku tutmadı Neler yapmalıyım? Erken doğumu tetiklememek için neler yapılmalı?
Betul124 Sila66 canım benim de plasentam aşşağıda ama her işimi kendim yapıyorum Allah’a şükür bir şey olmadı ama bu insandan insana fark eder tabi dinlen sürekli ayaklarını yukarı uzat belki çıkar ama benim ki hayla daha çıkmadı 32 haftalık hamileyim
Dmervwm Sila66 canım öksürüyorsan bir çay bardağı sıcak su limon ve bal karıştırıp gece yatmadan sabahta kalkınca hemen iç bende seklajliyim öksürmek felan tehlikeli bu şekilde yaparak hiç oksurmedim
gizem3435 Sila66 merhaba öksürmek tehlikeli olabiliyor benim de plesentam aşağıda ve hep riskli geçirdim yatarak. İnanın öksürdüm diye kanamam oldu ve hastanede yatmak zorunda kaldım. Öksürüğünüze bir an önce çare bulun. Şimdi 34 haftalığız hâlâ yatarak geçiriyorum geçenlerde yine kanamam oldu hastanede yatmak zorunda kaldım. 5 gün sonra randevum var bakalım ne diyecek doktorum.. bebeği erken alırız diyecek diye çok korkuyorum..
unlusura Sila66 canım her akşam ve sabah pekmez ısıt içine limonda sık 2 kaşık iç gerçekten geçiriyor
Sila66 Betul124 bende 27 haftadayım canım doktor 20 den sonra çıkmaz demıstı ama benı korkutan erken doğum
Melike1234- Betul124 plesanta Rahimi kapatmış durumda mi asagida derken benim de asagida ama rahmin yan tarafına konumlanmış durumdaydı normal doğuma engel değil şuan için demişti hatta
Betul124 Sila66 yok kuzum bir şey olmaz Allah’ın izniyle bana doktorum erken doğum olur demedi sadece dikkat etmem gerekenleri söyledi ☺️ birde kötüyü çağırmamak gerek insanın korktuğu başına geliyor o yüzden ben saldım artık😂
Mommy61 Sila66 benim 20lerde çıkmıştı çıkmaz demesi çok sacma 30a kadar rahim fazlaca büyüyor ve plesenta yukarı çıkıyor
Birayy Sila66 bende 27+2 yim dünden beri hareketlerini az duyuyorum açıkça si endişe ediyorum sizde nasıl hareketler
Busrayasin2351 Sila66 canım benimde plesantam aşağıdaydı 25.haftaya kadar hep aynı kaldı 29.haftamda biraz yukarı çıkmıştı doktor bir bu kadar daha çıkarsa normale girecek dedi ayın 7sinde kontrolüm var bakalım ne olacak 🥰
Dmervwm Dmervwm dene canım inşallah sanada şifa olur boğazını ıslak tutmaya çalış ılık su felan için kurumasın bogazin
Sila66 Mommy61 Plesentaya göre degısıyor sanırsam benim kı pasterior denen Bısey asagı yerlesmıs tamamıyla doktorum cok düşük Ihtımal dedı ama çıkmaz dedi yanı hatta kanama cok fazla olursa %15 ihtimal rahim alınır dedi 5 kadından 1 de görülür dedı Ihtımal verdi doktoruma cok guvenıyorum ama hayırlısı ❤️
Hatice_123456 Mommy61 kişiden kişiye değişiyor demekki benim hep asagidaydi yukarı çıkmayınca çıkmıyor erken doğum oluyor 28haftalik doğum yapmıştım
Mommy61 Sila66 rahmin arka yüzüne yerleşmiş o zaman plesentanız, mantıklı bakıldığında çıkma ihtimali yine var ama evet dediğiniz gibi düşük olabilir
begumt Sila66 benimde plasenta previa parsiyal durumda. daha asagi inmiyomus oksurukle falan panikleme hic. rahim buyudukce o da cikabilir dedi ama benim de dusuk ihtimal. cok yurume, cok ayakta kalma. Ben kabiz olmayayim diye sideral toz stik demir verdi. Kabiz olursam da duphalac ic dedi gerek kalmadi sideralden sonra daha normal cikiyo. O rahim olayi ennnn kotu senaryo bu arada ona gelene kadar baska alternatifleri var merak etme.
Sila66 Mommy61 bende dedim arka tarafdamı diye ama asagı yerlesmıs yanı kapalı dedi ama keşke çıksa yanı ❤️🤲🏻
Mommy61 Sila66 hee previa o zaman anladığım, posterior arkada olan. Olsun sıkma canını, bol dinlenmeli bi hamilelik geçirirsen sorun olmaz Allah ın izniyle, böyle çok güzel doğum yapan annişler var sen de onlardan olursun 🩷
HaticeC123 Benimde erken doğum riskim oluştu hastanede de yatmıştım geçenlerde. Rahim kısalığı oluştuu sancım kasılmalarım oluyodu onu durdurmaya calıstı . Hiç bişey yapamıyorum dikkat ediyorum ilaçlara devam 🥹Doktorumun amacı 34 e kadar gelmektii bebek biraz daha büyüsün diye çok şükür 34 haftalık olduk bugün. İnşallah 38 i görürüm 🤲🏻 hepimiz sağlıkla hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallahhh kızlar🌸🤲🏻
veryhappymom HaticeC123 rahim kisaliginix ne kdar? Benimde dunden beri ssncim kasilmam vardi bugun gitim kisalik olusmus. 35 hafta olfuk bugun tam. Ama gelisimi 1 hafta geri. Ilac olarak progestan verdi gunde 2 kez. Siz ilac olarak ne kullaniiyorsunuz?
Sevsev0940 HaticeC123 bende de rahim kısalığı olustu biraz bilgi verir misin ama sancim falan yok bnm anlatir misin neler oldugunu korkuyorum hafta da iki defa igne ve progestan fitil kullaniyorum baska ne yapmam lazim