Pamuk Sahnedekimadam 13 senedir bekliyorum hamile kaldım düşük yaptım tekrar hamileyim evlat hasretimin içimdeki acimin dinmesini istiyorum 🤲🤲🤲🤲
Deletedmom_106 Sahnedekimadam Malatya’nın düzeldiğini görüp oraya taşınmak ailemle sevdiklerimle mutlu huzurlu yaşamak ✨ daha öncede Malatya’da yaşamaktı ama depremden sonra düzeldiğini görüp yaşamak oldu … Bu da hayalimdeki evim 🏡
AzraFarah Sahnedekimadam Atanmak ve çocuklarımla kimseye muhtaç olmadan, ayaklarımın üzerinde durarak özgüvenli bir şekilde huzur içinde hayatımı yaşamak istiyorum
Sirkelimon Sahnedekimadam kızımın bir daha ameliyat olmaması, sağlıklı bir şekilde uzun uzun bizimle yaşaması ve bu dünyadan benden önce gitmemesi. Biraz uzun bir hayal oldu
Ozge56 Evlat sahibi olmaktı Rabbım nasip etti çok şükür, Tek hayalim Müstakil bir ev bahçeli eşim ve çocuklar sağlıklı huzurlu ve imanlı bir şekilde yaşamak bu benim basit 😃😃😃
burcin-2202 Pamuk Allahım sağ Salim kucağına almayıda nasip etsin inşallah.🤲 Sağlıkla huzurla mutlulukla hayırla gelsin tüm kuzucuklar 🫶
Pamuk Ozge56 13 sene sonunda doğal yolla hamile kaldım 3 ay önce kürtaj oldum boş gebelikten.. Şuan 10 haftalık hamileyim canim
Zumzugukodummuzzingillatirim Deletedmom_85 Allah sana 10uz annesi olmayı nasip etsin hepsi de Umay gibi kurtlu göt olsun amin 🙏
Gizemmiray35 Deletedmom_106 bende şu an aynı hayali kuruyorum Malatya düzelsin benim memleketim değil ama oraya gelin gittim 16 yıl oldu evimiz işimiz çocuklarımın okulu herşeyi Malatya da bıraktık ne zaman döneriz bilmiyorum 🥹
ysmnkrc Pamuk rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah gönülden dua ettim sizin için💗 içinizdeki o özlem son bulsun inşallah 🤲🏻
Deletedmom_85 Pamuk amin inşallah canım benim Rabbim seninde evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Curcu Sirkelimon içimi yaktı bu yorum. Benim de kızım ameliyat oldu 1 sene hastane kapılarında süründük aynı şeyi ben de o kadar istiyorum ki. Çok samimi dua ediyorum Rabbim şifasını versin kuzunun ayağına taş bile değdirmesin. Bebekler küçücük yaşta büyük acılar çekmesin.
Sulte Sahnedekimadam cocuklarimla kendi evimizin olmasi ve cocuklarimin kulturlu guzel ahlakli mutlu olmalari birde bursaya grri donmek 😃