Konepone_ Glsmbln 3pasaannesi İnşallah her şey güzel geçecek değil mi ? Yavruma kavuşacağım diye düşünüyorum. Rabbim yardımcım olsun ( amin)
Konepone_ Buseyvz7 yani günün dolunca ve bebek belli bir kiloya gelince doğum başlaması gerekiyor haliyle. Bir süre sonra beklenilen her gün ayrı bir zarar da verebilir bunu da düşünmek gerekir
Buseyvz7 Konepone_ Kesinlikle Katılıyorum Sabah Kontrole Gittigim Zaman Artık Yine Açılma Yok İse Sezeryan İstemeyi Düşünüyorum
Sevval0 Konepone_ demin birini okudum da normal doğum suni sancı ile yapmış ağrılar çoğaldıkça bol bol büyük abdesti eder gibi ikinman gerekiyormus
Konepone_ Sevval0 ay onu ben de okudum ya. Kızın motivasyonu da pek yüksekti maşallah. Aynısından kendime diledim. O ıkınma işini de aklıma yazdım
burcin-2202 Konepone_ “Summes sebile yesserahu” doğum anında bol bol okuyun bunu umarım çok rahat olur . Sağlıkla sıhhatle huzurla doğsun bebişler inşallah 🤲
Konepone_ Doğurdum kızlar 🫣 8 saat aldığım suni sancıyı ne hissettim ne de açılmam oldu. Zorunlu sezeryan ile aşırı pozitif bir doğum oldu. Gerçekten her şeyin hayırlısını dilemek gerekirmiş. Çünkü normal doğuramazmışım bebişimi 🤕
burcin-2202 Konepone_ hayırlı olsun inşallah , geçmiş olsun. Bebişinizle sağlıklı yaşamlar olsun inşallah.
melike098 Konepone_ ilk gebeligimde suni sancı ile dogum yaptim 11 saat verdiler açılmam çok yavaştı benim canim cok tatlidir ben dayandiysam herkes dayanir normal sanci nasil bilmiyorum ama sunide dayanilmayacak kadar degil yani o an cekiyosun ve bebek dogduktan sonra hic agrin kalmıyor Allah yardim ediyor merak etmeyin