Sevval0 mutlaka yaptır canım.. Bende her gittiğimde herseyine tek tek ölçerek bakıyor normal bi sıkıntı görünmüyor diyor ki doktorum doçent işinin ehli.. Ona rağmen fetal DNA da yaptırdım, detaylıda yaptırıcam çünkü bazı seyler detaylıda daha iyi belli olabiliyor diyor riske atmamak gerek.. ufak tefek şeylerde olsa önemli bence.