Sevval0 bence yaptırın hem içiniz rahatlar hem olası bir durumda bilginiz olur. İkili ve üçlü testin iyi ya da kötü gelmesinin aslında hiçbir anlamı yok çünkü bir yanı testi değiller bilgisayar üzerinden yapılan tarama testi, iyi ya da kötü gelmesi bir şey ifade etmiyor. Detaylı usg öyle değil kadın doğumcular değil zaten bunun için özel eğitim almış perinatologlar bakıyor 1250 liraya yaptırdım ben pahalı mı pahalı ama insan psikolojik olarak rahatlıyor iyi ki yaptırmışım