Ozoooo Bebisveannesii benimde bir oğlum var iki yaşında bunu kız hissediyorum ama o pipili foto olunca umudum da kalmadı haftaya detaylı ultrason çekilecek o zaman öğrenirim inşallah
Ozoooo Belirtilere çok inanan biri değilim aslında oğlumda 9 ay kustum bu ona göre biraz daha iyi sanki karnım çıktı baya oğlumda yoktu o kadar Hayırlsı ya sağlıklı olsunda
Gln0110 Bebisveannesii az kalmış, daha uzun kalındığı için bebeğin pozisyonu da değişiyor ve her açıdan görünüyor genelde
Mugeliya Keuzun ya gercekten mi devlet hastanesi mi nasil yanilabiliyorlar sasiyorum basima gelir mi acaba ama gordum.yani bosbos bi bacak arasi
Keuzun 14 ve 15de gittim kız dendi Haftada perinatlogda detaylı usg yapıldı ama hiç cinsiyet söylenmedi Cumartesi günü kaşık ağrısıyla doktoruma gittim erkek demiştik dimi dedi şaşırdım sonra kordon gelmiş o noktaya tamam kız dediiii Ve bugün yine detaylı usg yapan perinatolog doktoruma gittim şansa yanındaki doktora gösteriyordu oğlan bir bebek demesiyle büyük şoku yaşadım😂
Mugeliya Keuzun aaa cidden mi peki kiz icin bacak arasini gormusmuydunuz ben gordum bombos basima gelir mi boyle bisey die sey yaptim.simdi
busrabaymis Bebisveannesii valla direkt erkek dedi ben de hâlâ kız hissediyorum çevremdeki herkes kız hissediyordu duyunca ben de şok oldum Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize tabiki ki 🙏
1fatooss Bet1 iki kere kız desede karnımın şekline bakarak çevremdekiler erkek diyor kafam allak bullak oldu
Bet1 1fatooss benimde öyle karnımın şekli ben kızım diye bağırıyor. Oğlumda karnım çok yukarda ve sivriydi garip yanı belkide cinsiyet aynı bile olsa her hamilelik farklı geçiyor
busrabaymis Kb27nurbsgl mutluresim.com girin yükle kısmından resminizi yükleyin aşağıda kopyala çıkacak kopyalayıp buraya yapistirabilirsiniz