Durubebegim Aaaysee aaa olabilir gitmiştir belki yada ailesine bişey olmuştur Allah korusun ne bilim kuzum aklıma herşey geliyor
Hamaratpanda Aaaysee çiçeğim izne ayrıldım ama peşine hemen deprem oldu. Adana olarak biz de diğer iller kadar olmasa da etkilendik haliyle. Girecek hiç modum yoktu.
Aaaysee Hamaratpanda ay aşkım sen Adanada mıydın bilmiyordum :/ nasılsıniz evinizde falan bir sey var mı
Hamaratpanda Aaaysee saol canım. Bizim evimizde sıkıntı yok şükür. Ama 10. Katta oturduğum için biraz tedirginim. Ailemin evi orta hasarlı.
BenimKucukYazCicegim Geçen Temmuz’da denizmanzarası, SeydaSakarya diye kullanıcılar vardı. Onlara ne oldu isim mi değiştirdiler? eğlenceli kişilerdi☺
funnymummy BenimKucukYazCicegim Şeyda Sakarya hala aramızda gayet aktif kimliğini açıklamamıştı en son o yüzden kullanıcı adını ben yazmayım şimdi
Aaaysee Hamaratpanda ya anladım güzelim depremi yaşamış biri olarak çok iyi anlıyorum seni…geçmiş olsun dikkat et kendine 💗
Serpilali01 Hamaratpanda bende adanadayimda evim 7.kat korkudan giremiyoruz eve bizde 32 haftalikda hamileyim sen evine geçtin mi merak ettim çünkü ara ara hala sallaniyoruz malesef ilk gün korkusunu atamadığım için evime gidemiyorum 😔
Ceromommm3 Aaaysee momda akitf değilsin diye msj attm yazmıştık. Çocuklara zaman ayırmam gerek dedi haklı 😄
funnymummy Aaaysee ay geçen yıldan aşkiletotomsu vardı gerçekleri pat pat söylediği için sürekli eleştiriliyordu o da kayboldu gitti ha bide @Aag06 😥
hepoyleolurzaten Aaaysee amanııın ben sildim uygulamayı da bugün bi google üzerinden bakayım demiştim 🤭 @Aag06 da girmiyor artık bi şey demek isteyen olursa ben iletirim 😂
Aaaysee Hamaratpanda teşekkürler canım iyiyiz çok şükür Adıyamanı görmüşsündür haberlerde falan kopmple bitti yani biz ilçesindeyiz