Ayseeeunal Kızlar normal doğumunuzu kaçıncı haftada yaptınız merak ediyorum sanki zaman geçmeyecekmiş gibi geliyor da 🌸 bir de ilk doğumlar hep geç olur diyorlar bilemiyoruum
Minegny Ayseeeunal ilk doğumum 38+5 suyumun gelmesi ile başladı oğlumu almıştım kucağıma şimdi de 39+3 olucaz kızım gelmek için nazlanıyor 🥰
Miniklerim22 Ayseeeunal ilk dogumum 39 +3 ogluşum dogdu Şimdi kızceme hamileyim 30+3 um bnde acaba erjen olurmu diye merak ediyorum kesje 38 de gelse gece glsn oglen evimde olayım diyorum tabi bişi olmazsa hayırlısı 😂
Ayseeeunal Miniklerim22 allahım kolaylıklar nasip etsin hepimize 🙏 evet insan 40-41 e kadar beklemek istemiyor bir yandan😂
Ayseeeunal Edaemkl 40 hafta ister istemez insanın gözümde büyüyor ne kadar normal bir zaman olsa da 😅
Mysmrt Ayseeeunal teşekkür ederim darısı size inşallah 🥰 yani ne yalan söyleyeyim sancı kısmı çok çok çok zordu ama doğumum doğru ıkınmalarla 10 dk bile sürmedi çok zorlanmadım. Yani çektiğim sancıların her biri yerine üç doğum yapmayı tercih ederim 😂
Merveass Ayseeeunal kişiden kişiye değişiyor bence nasip ☺️ sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻 ilk gebeliğimde 38+0 olduğu gün doğmuştu