Htcsnmz03 Caglafalan bebiş iyi bende iyiyim ağrılarla baş etmeye çalışıyorum buna da şükür diyorum sizde durumlar nasıl ☺️
ArvenMom Caglafalan ağrılar halsizlik devam ediyo 25+3 haziran başı gösteriyor ama sezeryan olucağı için mayıs sonu doğucak 🧿
Burnumageliyoduslkmsn Bol tekmeli eşim ogk diyor kusmaya gidiyorum oda iki gündür var hiç kusma olmamıştı çok nazliyim bel ağrılarım var hazırlık yapmaya bugün başladım bir takım bı patik bı zıbın çok eksik varrr haziranın başında doğumum inşallah ❣️🍓🍓
Caglafalan Burnumageliyoduslkmsn sormaa benimde bol tekmeli geçiyor bel kasık ağrılı geçiyor oysa daha 24 haftalığız ama .
Caglafalan Htcsnmz03 bende de durumlar aynı ağrılar ağrılar ağrılarrrr sağa sola dönmek çok zor yürümek vs oturmak kalkmak çok erken başladı gibime geliyor
Htcsnmz03 Caglafalan bende kendi kendime şimdiden böyleyse 8/9 aylıkken ne olacak diyorum erken gibi geliyor acaba bizde mi sorun 😭
Sibelunalhasan Evet sağa sola dönmek zorluyor. Sırt ağrısı yorgunluktan hali var bende de. Haziranın ortası gibi doğumum kismetse
Ipek_2017 Tire35 22+5 de biz 💕 Sezeryan olduğu için Haziran 15 hayırlısıyla inşallah. Siz bebeğinizin tekmesini hissediyor musunuz. Ben gece sadece hareketini hissediyorum 1 , 2 kez o da
Benma @Tire35 evet bencede öyle sanki peki kıyafet ne alicam siz basladinizmı yazlık kışlık kaç ay olucak fikir verirmisiniz sanki temmuz başı doğsa eylülden sonra havalar soğuyor gibi 2 ay yaz gecircek
Tire35 Benma ben henüz bir şey almadım sadece bir takım aldık ama çok yazlık olarak almayı düşünmüyorum bi iki müslin takımı olsa dışarı vs çıkacağı zaman idare eder heralde normal uzun kollu alıcam biraz birazda zıbın yarı kırkı çıkınca evde zıbınla durur çatı katı zaten evim sıcak oluyor
Caglafalan Tire35 Benma kime sorsam kıyafeti çok abartmayın diyorlar yenidoğan olanı yani yeni doğan bi kaç takım aldım ben gerisini 3 6 alıyorum uzun kollu baharlık 6 9 da kışlık şeklinde. Kendimi frenlemeye çalışıyorum yani abartırsan bi anda büyüyor anlamıyorsun dolabında giydiremediğin çok kıyafet kalır diyorlar.
Sjsjsjsj Benimde normal doğum olucak bi terslik olmasa 10 haziran dedi doktorum bol tekmeli geçiyo gece uyanınca bidaha uyuyamıyorum
71oyku81 merhaba kizlar benimde haziran 21 son ama bemim planli sezaryan olacağı icin sanirim haziran basi gibi olur bugun 24 haftalik olduk bu zaman kadar iyi geçti şükür bebiste sagolsun gunduz uyuyor gece uyutmuyor tekme atmaktan 😀
Caglafalan Nurdan1604 Dilaraanl ay bende tam tersi sezaryen korkusu var hayatımda hiç ameliyat olmadığım için sanırım. Tabi doğumu bebek belirliyor normal normal diyorum ama. Herkes istediği gibi çok güzel doğumlar geçirsin inşallah 🥲
Caglafalan Htcsnmz03 ay bende bilmiyorum vallahii son aylarda ne yapacağız Allah yardımcımız olsunnn🤭