reinamm elbette vardır ama iyi takip etmek gerekiyor her gün ultrason nst gerekir bence çünkü içerde durdukça kaka yapma ihtimalleri falan var bu beni cok korkutuyor Allah korusun. daha bu yaz bı tanıdıgımın basına geldı doktora sezaryen için gün almaya gittiğinde kakasını yapıp yedıginden ötürü öldğünü öğrendi 😢😔 Bahsettiğim üzre bende belirtiler var ama yeterli değil sadece biraz daha hızlandırmak gerek süreci sanırım. Dedıklerınızıde uygulayacagm 😍