YagmurSahin ayy kendimi buldum sizde 🤦🏻♀️ Ben de kız çocuğu erken gelir, kesin 38. hafta da doğururum diye diye yarın 40. Haftaya giriş yapıyoruz.. Bir türlü doğuramadık arkadaş 🙄 tamam herşeyin bir zamanı var eyvallah ama miadını doldurdu bu bebek niye gelmiyor? Pazartesi günü doktoruma gidicem. Bakalım başıma neler gelecek 🤦🏻♀️ Normal doğum istiyorum ama eğer bu bi iki güne doğmazsa içerde kakasını yapma durumu riski var 😥 Sezaryen olmakta istemiyorum 😞