Elifcinar minigiminannesi03 canım bende 14 martta olacağım transfer için ekstra ne kadar ücret alıyorlar
gizemcivil Elifcinar toplam tüp bebek + testler + ilaçlar ve ben PRP( rahim gençleştirme yaptım 10 bine TL ye) hepsi birlikte 60 bin TL tuttu
Elifcinar gizemcivil ben de 45 bine yakın ödedim bugün hemşire mesaj da 14 mart transfer günüm olduğumu arayıp transfer ücreti ile ilgili bilgi almam söyledi zaten ödedim bu para ne anlamadım
Elifcinar minigiminannesi03 bende salı transfer olacağım da üstümüzü tamamen çıkarıp mı transfer ediyorlar yoksa sadece altımı çıkarıyoruz canım
gizemcivil Elifcinar komple ameliyata girer gibi hazırlanıp alıyorlar canım tüp bebek ameliyat odasında olduğu için herşeyin steril olması lazım
Elifcinar minigiminannesi03 bi yerde okudum komple çıkarıp çoraba kadar önlük giydirmişler gerildim canım cevap için teşekkürler 😊
minigiminannesi03 Elifcinar canim tek diyeceğim sakin stres etme benim sonucum pozitif inşallah seninkide pozitif olacaktır