gizemcivil Elifcinar canım göbekte 3 bölge var göbeği hizalayıp 4 parmağını koyuyorsun onun dışında kalan yerine hemen yapıştırıyorsun. Sağına soluna ve göbeğin altına. Aynı yere iki kez yapıştırmıyorsun. Ben 3 günde bir değiştiriyordum
Elifcinar gizemcivil banada 2 günde bir değiştir dedi inşallah rahim duvarı kalınlaştırmaya faydası olur canım
gizemcivil Elifcinar inşallah olur canım ama inanıyorum ki olucak bende hiç 3 güne bırakmıyorum duş alırken mutlaka değiştiriyorum 2 günde 1 e denk gelmiş oluyor
babygst Didemcann iki adet dönemi bekletti canım 16 ocakta opu oldum 18 martta transfer diyor inşallah
Didemcann babygst bana da öyle diyor şimdi kontrolden geldim bugün 6. Günüm iğneler de cumaya kontrol verdi ne zaman toplar merak ediyorum
Elifcinar minigiminannesi03 canım bende 14 martta olacağım transfer için ekstra ne kadar ücret alıyorlar
Elifcinar minigiminannesi03 bende salı transfer olacağım da üstümüzü tamamen çıkarıp mı transfer ediyorlar yoksa sadece altımı çıkarıyoruz canım
Mucizem__1 Bende bu ay transfer olucam inşallah, 14 martta tarih belli olacak. Estrofem ve vitamin kullanıyorum. Bant dediğiniz nedir ilk kez duydum?
Sinemce__ Elifcinar canım bantı kac günde değiştireceksin kalçamin üstüne yapıştırmışti hemşire 1 hafta sonra değiştir demişti aynı yere mi yapışacak sormayı unuttum bilgin var mı
babygst Didemcann tavsiyem rahmin dinlenmesi 2 Adet Dönemi geçsin bence doktorlar tutmasının daha yüksek olduğu yönünde söylüyor