Aradığım post desem yeridir. 29 haftalığım He defasında tekrarlıyor artık moralim bozuluyor şuan da günde 3 kere içilen bir ilaç kullanıyorum. Doktorum fitil verdi ama beceremiyorum onu yerleştirmeyi o yüzden fitili kullanmıyorum. Cranberry özlü vitamin kullanıyorum hergün dut kürü yapıyorum daha ne yapsam bilmiyorum. Sağlıkla vaktinde doğursam diye dua ediyorum