3kuzuAnnesiyim şöyle benim doktorum da dedi daha çok erkek çocuklarında görülür bu durum diye. Ama kızlarda görülmüyor demedi hiç. Böbrek ve mesane arasındaki kanalda imiş bizim tıkanıklık. Bazılarının mesanedrn sonraki idrar çıkış yerinde oluyormuş. Erkeklerde genelde pipi ucunda olurmuş sünnetle geçermiş. Bizimki geride olduğu için düzelme olmazsa taş kırma gibi bir operasyonu varmış onu yapacaklarmış. Sizin ölçüleri kaç çıkmış ki böbreklerin? Ben geçen hafta şeyi sordum kız bebeklerde daha mı tehlikeli bu diye de hani erkek bebeklerde daha sık görülüyor denip tedavisi söylendiği için, yok öyle bir şey dedi doktorum. İnşallah doğmadan düzelir hepsi