3kuzuAnnesiyim ben 3. Kızımdan sonra oğlum olsun istiyordum 7 yıl içinde 3 tane düşük yaptım oğlan diye çok istiyordum ya tüp bebeğe başladım yumurtalar toplanacaktı anestezi bile aldım hepsi çatlamıştı başlamadan bitti
Hamile kaldım tekrar kızım olacağını öğrendim
Çünkü artık dualarımda hayırlı olanı istedim bizler şer diye bakıyoruz ama var bir hayır inşallah 🙏