umut123_ yaaaa çokkk üzüldüm ☹️☹️ ama umudumuzu hiç bir zaman kaybetmeyelim verende RABBİM alanda RABBİM biz ondan razı olduğumuz sürece en güzel günleri yaşatır bize her şeyde bir hayr vardır 🥰 dualarım sizinle RABBİM gönlünüzün meyvesini versin size 🥰❤️🙏