Aslhnam Kızlar merhabalar normalde 30 güne bir adet olurum düzenli bu ay 28 çektiği için ayın 7 si regl olmam gerekiyor dayanamayıp test yaptım ama çok çok az bir silik çizgi çıktı daha önce test yapardım ama hiç silik çizgi görmedim bunu yaptı. Gözüme çarptı hemen flaş tuttum çok az silik bir çizgi var yumurtlamam ayın 20 siydi sizce hamile miyim ? 
EbrKzlky Aslhnam Hafif bie gölge gördüm ama emin değilim.. bi kaç gün sonra tekrarla daha net belli olur varsa eğer.. GönlüZce olsu insallah 🙏
umut123_ Aslhnam canım benimde çok silikti ilk testim 4 gün sonra kan verdim 76 ile hamile olduğumu öğrenmiştim
Aslhnam ArvenMom ☹️☹️ keşke test sizde olsa görürdünüz bir ümit bendeki ama görüyorum ben ve acayip bir şekilde bel ağrım ve afedersiniz çişim geliyor
Nazli-61 Aslhnam net bi şekilde gördüm canımm inşAllah hayırlı haberler alırsın Allah gönlüne göre versin kan testi ver derim 😍
Brc9 Aslhnam benim de böyle çıkmıştı hemen test verdim 3 haftalık hamilelik çıkmıştı, güzel haberler alırsınız inşallah 💝
Aslhnam Yazmelegi_ ya kurban olurum böyle güzel bir şey duymakta çok güzel inşAllah öyleyimdir ne olur dua edin ☹️🤲❤️🌺
Yazmelegi_ Aslhnam bir kaç gün sonra tekrar deneyin veya kan verin inşallah hamilesinizdir duam sizinle 🤲🏻🌸