seraap Dilekkkk aynen canim onunla birlikte oluyor arada bende cok stress oldu hamilelik boyunca bide ev tasima acaba ondan mi diyorum hep
Papatyali seraap aynen ilk olunca bilmiyoruz 😬 biz 37 olucaz her sancı da yoksa soğuyorum diyorum 😂 Ya kendini çok yormamaya dikkat et ondan kaynaklı olabilir sen yorulunca bebekte yoruluyordur 🤭
Zehirlizakkum87 nergisog senin haftalardayken ben de de olmuştu her an adet olacakmisim gibiydi doktora söyledim düşük ihtimali olabilir diyip düşük önleyici ilaç vermişti doktoruna sormayı ihmal etme şu an 36. Haftamdayım aynı ağrılar ara ara başladı ama bunlar gün sancıları oluyormus