Gamzesiratas canım bende karşıyım dediğim gibi yaptırmadım şeker testi de yaptırmadım açlık tokluk kani vererek şeker olup olmadığını anlayabiliyorsunuz direkt şeker testine gerek yok burda bunları söyleyince siz doktordon doho mo iyi boloyorsonoz koç onovorsoto okudun vs gibi sacma sapan konusmalar yapılıyor onlar nasıl yapılsın diyorsa bende yapılmasın diyorum onların nasıl hakkı varsa bizim de hakkımız var konuşmaya ama buna saygıları yok burda direkt tartışma pesindeler ayrıca hiç bı test zorunlu değilken isteğe bağlıyken asıl burdakiler başımıza doktor kesilmiş hepsi çok biliyor..