Gamzesiratas Arkadaşlar herkeste aynı olmayabilir ama çoğu postta görüyorum lütfen böyle şeylere inanmayın hamileliğinizi zehir etmeyin sıvı aldırmayın bebeğinizi riske atmayın maalesef inanıp bir hamileliğimi zehir ettim katil olucaktım çok şükür ki inanmadım
defneemom Gamzesiratas ikili ve üçlü test %100 sonuc vermiyor zaten sadece risk belirliyor, insanlara yaptirmayin demeye de hakkiniz yok
Gamzesiratas defneemom Ve belirlediği risk sonucu çocuğunuzu aldırmak için teklifte bulunuyorlar ceplerine iki üç kuruş para koymak için sıvı alma teklifinde bulunuyorlar sonuç bebeğiniz felç olmaya kadar gidiyo en güzel geçiriceğiniz günleriniz zehir oluyo kimseye illede yaptırmayın demiyorum ama yaptırmasanız daha iyi olur diyebilirim bu hakkı kendimde görüyorum.
2aslan_annesi07 Gamzesiratas canım zaten ikili üçlü test hesap işi yani ense ölçülüyor burun ölçülüyor kan alınıyor iste yaşa bakılıyor ve sonrasında tahmini bı grafik yüzde yüz kesin sonuç değil yanılma payı da yüksek bende yaptırmadım doktorum da aldırma gibi bı düşüncen yoksa yaptırma detayliya gir dedi iyiki yaptırmadım
defneemom Gamzesiratas ikili ve uclu test risk belirler sadece amiyosentez ve fetal dna ilede risk belirtilen hastalik var mi yok mu bakilir. risk denen seyde kesin var demek degil yani bu testler yapilinca bir sey cikicak diye bir sey yok, ama cikabilirde bu yuzden insanlara inanmayin demeniz sacma.
btllsk Gamzesiratas Benim detaylı ultrasonda bağırsağında pırıltı var dedi sıvı almak istedi ve %90 düşebilir dedi. Onun haricinde yan tarafta kan alabiliriz 300 dolara dedi. Çok korkmuştum çok ağlamıştım Allah’tan o an kendimi toparlayıp herşey Allah’tan ne sıvı vercem ne kan vercem diyip çıktım. Başka doktora gittim hemen ve hiç bir şey olmadığını öğrendim para karşılığı sıvı alıyormuş şerefsiz. Allah’ın dan bulsun pislik her sabah kalktığımda aklıma geliyor hala.
berenmomss Gamzesiratas bana ense kalınlığı 4.30 dediler ama başka hiçbir sorun yok canım. Plesantadan sıvı alacağız dediler. Bebeğe zararı yok dediler. Ense sıvısı 4.30 çıktı çok yüksek. İnanın kahroldum günlerdir ağlıyorum. Başka çarem yok korkuttular.
Ecem95 Fatimetncr ikili test 12-13. Hafta arasında yapılıyor önce ense ve burun kalınlığına bakılıyor ultrason da sonrasında kan veriyorsunuz risk çıkarsa 3.lü test ya da amniyon sıvısı öneriyorlar. Bence ikili üçlü teste hiç gerek yok direk fetal dna ya da nifty testi direk sonuc veriyor %99.9. İkili ve üçlü testin doğruluk payı %79 / %80miş Ben de burada öğrendim onu. Bu arada ikili testi falan yaptırdım ben sadece bilseydim direk diğer testlerden birisni yaptırırdım 🤗
Gamzesiratas Fatimetncr ikili test kan sonucu bakılıyor sıvı da karından iğneyle girerek bebeğin bulunduğu su dan sıvı alıyorlar
cansbade Yazmelegi_ merhaba bende çok kararsızım detaylı ultrason yeterli oluyor mu işk hamileliğim tecrubesizimde
Zbzbzb Abla sana ne yahu herkesin kendi aklı var ölçer biçer kararını verir ünlemli ünlemli yazmış bir de
Gamzesiratas Zbzbzb Burda bazı postlarda bununla ilgili sorular soruyorlar bende genel olarak cevap verdim böyle şeylere merakın yoksa uygulamayı silmelisin. Bu da tekrar ünlem !! İnsanlarla sürekli tartışma içerisine girmekten vazgeçin hastamısınız?
Gamzesiratas 2aslan_annesi07 benim suratıma karşı açık açık alalım bebeğini doğduğunda korkarsın dedi yani ben insanlara anlam veremiyorum
Nurtekee Devlette nasil oluyor randevu aldim da ikili icin gittigimde hemen yaparlarmi tarih atarlarmi Ecem95
Gamzesiratas defneemom Ben herkeste aynı olmayabilir diye belirttim başta üstelik yaşadığım şey üstesinden 2 sene geçmesine rağmen bununla ilgili travma yaşıyorum oğluma bakıp bakıp ağlıyorum bana yaptığı tek kan tahlili sonucuna bakarak koydu teşhisi insanlarla neden hemen tartışma içerisine giriyorsunuz?
defneemom Gamzesiratas tartisma icerisine girmiyorum canim cicim demeyince tartisma algiliyosunuz, insanlari yanlis yonlendirmeyin diye yazdim.
2aslan_annesi07 Gamzesiratas nasil emin olabiliyo ya kesin değil ki o testler doktor da bunu bilmiyosa artık pes o doktoru bırakın bence
Gamzesiratas defneemom Bende size herkeste aynı olmayabilir diye cevap vermedim kimseye yaptırmayın de demedim sadece hemen inanmayın diyorum nesi saçma ki anlamadım ?