Smgoss bana da diet listesi verildi ama diet listesine birebir uyamıyorsun ya yapacak zaman olmıyo yada o an orda yazan elinde olmuyor. 2 ay oldu nerdeyse şeker yüklemesini yaptıralı evde cihaz aldıö günde 4 defa kendim ölçüp doktora her randevuda götürüyorum. Beyaz ekmek, makarna, pilav, patates yemiyorum. Yemeklerde 3 dilim avuç içi kadar tam buğday yiyorum sulu yemeklerin içine doğranan patatesten yiyorum ama porsiyonlarım dolu dolu değil salataya ağırlık veriyorum. Sabahları haşlanmış yumurta , salatalık, domates, peynir , zeytin yiyorum. Meyveyi aşırı tüketiyordum şimdi 2 öğün yemek arası 1 tane yiyorum. İlk başlarda zor geliyor. Doymuyorum diyosun ama sonradan alışıyo insan 36+3 olduk bikaç hafta daha idare etmem gerek 🤗 bide cihazı kendiniz alınca evde ölçünce dengeyi daha iyi sağlıyosunuz mesela bi sabah reçel yedim hemen yüksek çıktı demekki reçel yükseltiyor benimkini dedim bidaha yemedim gibi gibi.