Belinay0922 bunları duydukça bunları söyleyen insanları dövmek istiyorum neden korkutuyorlar ki evet pozitif de sanane yani neden strese sokuyon insanı hiç korkma kuzum benim bırak 33ü 9.43 çıktı atarım istersen ekran görüntüsünü ertesi gün 24 saat bile dolmadı doktoruma gittim oda baktı 20 çıktı kese bile haliyle gözükmedi şimdi 37 haftalık oldum her insanın aynı çıkmıyor benimde adet günümdü ne kendini nede oluşacak o bebeğini streslendirme kuzum