Belinay0922 benimde 2 tane kaybım var genetik testi verdim sadece bir gende taşıyıcı kan pıhtılaşması çıktı şuan 3. Ye hamileyim çok Şükür Rabbime 10+5 olduk tabiki hem iğne kullanıyorum hemde tablet + olarak progestan inşallah sağlıkla kucağımiza almayı da nasip eder rabbim