ikranurkutay Hayal23455 57 idi iki kutu yazı şuan ikinci kutudayim canım korunmuyorum inşallah güzel sonuç alırım 🤲🏻🥰
Haticealp 4 ay kullandim hiç korunmadim 4 ay sonra hamile kalmıştım suan 2. Gebeligim hiç kullanmadim direk hamile kaldım
Sunaya Haticealp prolaktin testi yaptırdım ama edetlikenmi yapiyorduk bu testi benim4 ay oldu unuttum yine yaptırılam sağlık ocağına adetlimi normalmi gidiyorduk unuttum soylermisin
Bussuusu ikranurkutay doktorum bana hamile kalmama engel olur diye vermişti zaten değerim 28 di kullanırken yumurta takibi yapıp ilişki günü söylüyordu yani kullanırken hamile kalmakta bi sakınca yok bana adetin geciktiğinde bırak demişti
Haticealp ikranurkutay ilk bebegim vefat etti ama inşallah sağlıkla bu evladima kavusurum Rabbim sizede hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
irem01 ikranurkutay kullandığım ay hamile kaldım hatta ilacın bir tanesi yumurtlama gününe denk gelmişti. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Hamile kaldığını ogrenirsen bırak ama. İnşallah nasip olur sana da hayırlısiyla ❤️
Sunaya olips bende kulaniyorum ilacı ama dr korunma dedi 38 idi degerim hamile kalmaya englelmi bu ilaç 10 günde yarım içiyorum
ridakegzo ikranurkutay hayır korunmadım.Doktorum ilacı kullan.Ama reglin geciktiği an bırak dedi canım öylede yaptım
Sunaya Haticealp çok teşekkür ederim ya ben birsuru yaptırdım oyuzden karışmıyorum direk saglik ocağına gidip prolaktin testi yaptiricam desem yaparmi