Lavinyaa8 ikranurkutay ilaç içerken hamile kalmayı pek önermiyorlar ben korundum ilaç bittigi ay hamile kaldim 3 aylik bi tedaviydi zaten
myangelson ikranurkutay dostinex süt hormonunu azaltsin diye veriliyor başka bir sebepten veriliyor mu bilmiyorum. bir arkadaşımın prolaktini fazlaydı hamile kalmak için bu ilacı kullanıyordu aynı zamanda çocuk için ugrasiyorlardi ama tabi bilmiyorum kesin olarak 🤷🏻♀️
sedabalcioglu_ ikranurkutay ben bu ilacı sadece 1 ay kullandım ve korunma vs demedi doktor tam tersi yumurta takibi yaptık o ayda hamile kaldım.
Ecemnurtinel_45 Ben kullanırken korunmadım bir ay oldu kullandgm Tekrar test verdim cıkcak sonucu bakalım
ikranurkutay Ecemnurtinel_45 emardan sonra bu ilacı vereceklermiş canım benimde kafam karıştı korunma oluyormu diye
Bussuusu ikranurkutay doktorum bana hamile kalmama engel olur diye vermişti zaten değerim 28 di kullanırken yumurta takibi yapıp ilişki günü söylüyordu yani kullanırken hamile kalmakta bi sakınca yok bana adetin geciktiğinde bırak demişti
olips Korunmadık , doktor hamile kaldığını öğrendiğin an keseceğiz demişti. Çünkü dostinexi kullanmayı bıraktığımda değerlerim aniden yükseldiği için hamile kalamıyordum . İlacı kullanırken hamile kaldım👍
Minikmucizelere olips merhaba dostinex kullanirken korunmadinkz yani dimi banada domtorun korun korunma dememisti icindeki kagidi okuyunca hapi kullanirken hamile kalinmasa daha iyi gibi seyler yaziyorda ama sizde bi sıkıntı olmamış sanirim dimi
Sunaya olips bende kulaniyorum ilacı ama dr korunma dedi 38 idi degerim hamile kalmaya englelmi bu ilaç 10 günde yarım içiyorum
Minikmucizelere sedabalcioglu_ merhaba yumurta takibini kendiniz evde mi yaptiniz hastanede mi yaptirdiniz
Sinemacr_1 Prolaktin yüksek çıktığı için kullanmıştım ama hiç bir şekilde korun dememişti doktorum bizde korunmadık ve ilaç bittikten 2 ay sonra falan hamile kalmıştım :)
_almirasmom ikranurkutay ben ılacı ömrüm boyunca kullanmak zorunda yım Doğum dan sonra genr devam korunmaya gerek yok
ikranurkutay _almirasmom çok teşekkür ediyorum ben korunacam diye düşünmüştüm Allah razı olsun bilgilendiriniz için 😊
Minikmucizelere ikranurkutay merhaba ilaci kullandiktan sonra hic yan etkisi oldu mu sizde dizlerinin baginin çözülmesi baş agrisi gibi
olips Minikmucizelere yok hayır çünkü bıraktığım an değerlerim çok yükseliyordu bu da hamile kalmama engeldi, hamileliğin başlarında ilaçaların bebek üzerinde zararı olmadığından hamilelik öğrenilir öğrenilmez bırakmıştım.