kubrayilmaz35 10+1 olduk cinsiyete henüz daha var ama merak ettim sizler kaçıncı haftalarda öğrendiniz♥️😌😌
pembemor25 kubrayilmaz35 aslında bellidir şuanda cinsiyeti bende merak ediyorum 12. Haftada gideceğim öğrenirim diye düşünüyorum 😊 benim gittiğim doktora giden arkadaşlarım var 11. haftada da ya da 12. Haftada söyledi diyorlar 😊
Bltbsra Sevval0308 12/ 3 Perşembe günü randevum var bizde çok heyecanlıyız inşallah öğreniriz Almanya’da yaşıyorum
teacherandmom_ 14 haftalıkken tahminini söyledi doktor ama kesin değil 16 da gel netleşir dedi. Bir de oğlum var onu 12 haftalıkken öğrenmiştim kesin olarak.
Tugbayildiz21 kubrayilmaz35 16+2 de kesin öğrendik ama öncesinde ikili testi yapan perinatoloji doktorum 12. Haftada %70 kız demişt doğru da çıktı 😊
Zuzumuz Haftada ikili testte %90 kız denildi şuan 13+4 deyım inşallah değişmez Sonradan değişen varmı
2Mom2 Cinsiyeti öğrenenlerin cinsiyeti ne acaba bu sene kız mı erkek mi senesi. Bende 13. Haftadayım merakla bekliyorum 🐣
Sevval0308 2Mom2 yani açıkçası oğlu olacaklara göre erkek senesi kızı olacaklara göre kız senesi😂😂 bence bu yıl ikiside var 🥹😍