Kızımda hiç çirkinleşmedim ne çatlağım ne lekem hiç olmadı saçlarım çok uzamıştı ve sadece göbeğim vardı hiç başka kilom yoktu ekşi çok aşerdim çiğ köfte çok istedim birde buz tuaf ama buz aşermiştim şimdi 2. Gebeliğim cinsiyetini henüz netleştirmedik ama ilk tahmin erkek cildimde normalde hiç sivilcem olmaz sivilceler oluştu bi dönem geçti ve inanılmaz et mangal ızgara yeme isteğim var kurabiye sütlaç falan istiyor canım 😅