cemilev evet sancı zorluğu oldu 10 saat suni sancı çektim ilk bebeğin başı tam oturmamış baskılayamadığı için 7 saatte 2 santim açılmam anca oldu sonra ebeler uğraşıp başını kanala oturttular bebeğin başı baskılamaya başlayınca bi anda 3 saatte 6 santim açılmam oldu Doğuma alındım. 2 santimle yatışım yapılmıştı. Suni sancının ayrı bi zorluğu oluyo bebek kanala oturmasana başı baskılamasada sürekli sancılar geldi gitti çok az Aralık’larla sancılar geldi yani nefes aldırmadı. Doğum anı zor değildi. Verilen komutları uyguladım. Önemli olan doktoru dinlemek zaten bir an önce o Sancılardan kurtulmak istiyosun her ne olursa olsun bebeği çıkarmak istiyosun. Aç susuz 5 ıkınma da geldi bebeğim. Çıkarken de oran acımıyor yani ben hissetmedim 10 dakkada olup bitti. Sancılardan kaynaklı olsa gerek