cemilev ben de dün oldum muayenemi. Benim de dar. Zaten o muayene sırasında biraz bağrındım darlıktan dolayıymış o da. Doktorum normalde acılı bir muayene değil çatı muayenesi genelde dar olan gebelerimn canı yanıyor dedi. Normal doğumcu bir kadın, en başından beri benim de tercihim oydu ama dünkü muayenede çatı dar olunca mecburen sezryna döndük bizde. Ben de çok merak ediyorum çatı dar olup normal doğuran var mı diye. Çünkü riskleri de var bebeğin kafa, omzu takılması vb gibi. Riske atmak istemedm bende. Allah herkse hayırlı doğumlar nasip etsn🤲🏼♥️