1gebegunlugu ben pentiden önü düğmeli kısa kollu 2 pijama takımı ve bir sabahlık almıştım. Spinal sezaryen olmuştum sonda takiliydi ama sonda takılı kalmadi. Odaya geldiğimde üst pijamami giydirdiler. Alt tarafım uyusuktu ve örtülüydü. Uyuşma geçince sonda çıkarıldı ve o zaman altımı giydirdiler.
Ben de gecelikli takımları beğeniyorum ama kapaliyim, uzun almaliyim bu defa sonda sorun olabilir.