nilsmomy vallaha eşim gece 12 de işten geliyor , ıspanak yemeği var , birde yeşil mercimekli erişteli çorbam.var doyurucu , yanına da yoğurt yada salata yeter 😁
Eşim öyle yemek olsada olmasada sıkıntı etmez , en sevdiği şey ekmek arası domates peynir 365 gün yese niye ben hep domates peynir yiyorum demez öyle birisi😁😁 bunuda ben çok seviyorum 😄 3 yaşında oğlum var biz aç kalmiyacak kadar doyuruyoruz karnımızı şükür 😄😄