semii canım ben de iki tur kordon dolanmasıyla doğum yapmıştım,doktora nasıl farketmediniz us de dedim en son suni sancı verilmeden önce bakılmıştı çünkü,sancı esnasında strese girdiği için bile dolanabilir normal demişti ve şükür sıkıntı olmadı doğunca farketti dr