Kızlar kontrolüm vardı 38+5 teyim bugün bebeğin boynunda kordon dolanmış tek kat . Hafiften sancım çıktı nstde çok değil . Doktor bebeğin hareketlerini hep takip et dedi . Kordon dolanınca çok da gelişemiyor . 3350 gr olmuş 1 haftada sadece 100 gr alabildi karın çevresi geride kalmış biraz 😞 çok üzüldüm çocuğuma zarar verir mi kordon . Normal doğum istiyorum o yüzden bekliyorum doğum esnasında sıkıntı olursa sezeryana döner dedi doktorum