kevserky Arkadaşlar 5 buçuk aylık olduk ama bnm karnım küçük. Kimse hamile olduğumu anlamıyor. Buda beni üzmeye başladı 175 boyum var. Boyla Bi alakası var mı bebeğim haftasızla uyumlu 550 gram 27cm şuan. Sizlerin nasıl
ilaydaa61 kevserky her kadının kocaman karnı olacak diye bir şey yok 36 haftalığım karnım çok büyük değil böyle daha iyi hiç ağırlaşmadım büyük haftalarda anlayacaksın
Deletedmom_116 İc karnın geniştir merak etme bizde 6. Ayı dodlurmak uzereyiz daha iki haftadır falan göbeğim var oda bol giyersem hiç 🤣
Gezgin1Anne İç karnın geniş demekki ben de 5 aylık hamileyim daha yeni yeni biraz kendini gösteriyor ama bence çoğu hamilelik öncesi karın bölgemdeki yağlar😀 sadece sertleştiği için çıkmaya başlamış gibi gözüküyor ☺️
Tusemciiim Hamilelikte illa kocaman göbüş olacak diye bi kural mı varmış 🤣 Bende 6 aylığım mesela hiç belli olmuyor onların dediklerine göre mi vücudum şekil alacak 😬
kevserky Tusemciiim haklısın herkes farklı vücuda sahip. Dışarıdan garip tepkiler alınca kötü hissettim
Selin22 Haftadayım daha yeni yeni başladım hamile kıyafeti giymeye kilo da aldım üstelik bebeğin gelişimi de normal her gören hadi canım nasıl hamilesin sen diyor ama bu hafta birden fırladı sanki 😂
kevserky ilaydaa61 haklısın gerçekten. İnsanlar çocuk kilolu değil heralde falan diyor sinirmoluyorum
_yfs_ kevserky benimde öyle 1 72 boyum var göbeğim az çıktı o da iki haftadır belli 27. Haftadayız popo ve basenlerim genişledi 🤭 ne güzel hamile olduğumuzu anlamıyolar 🙃
Mhtpflz kevserky üzülme canım ben 6 ayıma girdim hiç karnım yok dar giyince anca işte ama öyle yuvarlak gibi değil armut gibi doğuma kaldı 3 ay diyorum bu karın ne zaman çıkacak
Tusemciiim kevserky onun bunun dediğine bakarsakkk ooohoooğ herkesin hamileliği kendine özgü bebiş iyiyse sağlığı yerindeyse gerisinin bi önemi yok bence 🤍🤲🏻