Zbyde34 Kızlar daha 16 haftalık hamileyim geçen ay tartılmıştım bugün tartıldım bir ayda 10 kilo almışım göğüslerim felan çok büyüdü göbeğimde çok büyüdü nasıl vericem bu kiloları 😔ilerlryen zamanlarda daha sık yürüyüş yaparım belki daha fazla kilo almam 😢
Sevilayms Zbyde34 Sanki biraz canım , bozma moralini bebegın ve sen iyi olda kilo verilir. Fazla kılo almak da tehlıkelıymıs hamılelıkte tansıyon seker olabılıyormus Biraz dıkkat etmekte fayda var. Bende çok şiştim yarın muayenede bakıcam kaç kg olmusum 🫣
2aslan_annesi07 Zbyde34 canım dikkat etmende fayda var haftana göre hızlı gidiyorsun 22 ye kadar hiç almadım boyum da uzun hiç belli değil aldığım ondan sonra 12 kilo aldım şu an 32 yim vucud çok deforme oluyor sarkma vs az alırsan çatlağın daha az olur ben hergun yürüyüş yapıyorum makarna pilav yemiyorum
Beybeybi Zbyde34 bısey olmaz bende cok aldım canım verırız bebekler saglıklı olsunlarda 25kılo ya yakın aldım 37+3oldum daha var bıle doguma
2aslan_annesi07 Zbyde34 canım ilk 3ay aldığın kilo sana geliyo zaten bebeğe geçmiyor ki bebek şu an gram yani 22 lerde bile yarım kilo oluyo ayrıca makarna ekmek bunlar bebeğe faydası olan besinler değil sağlıklı beslenmeye çalış et balık sebze tuket meyvenin de çoğunluğu şekere dönüşüyor onu bile dikkatli tuketmen lazım kahvaltıda yumurta peynir süt ara öğünlerde yoğurt tüketmeye calis bı de en önemlisi boll su iç☺️
Zbyde34 Beybeybi inşallah veririz ya dışardan çok belli olmuyodu bende çok şaşırdım tartıyı görünce 😞
BenimKucukYazCicegim Zbyde34 çok almışsın canım, ekmeği tatlıyı kesmen gerek, sebzeyle beslenmeye başla, kuru yemişler tüket. Makarna, tatlı, ekmek olabildiğince yeme
Deletedmom_116 Zbyde34 Ayy nasıl necerdin o işi ya Ben suan26 ya girdim toplasan yoktur o kadar dikkat et kendine
Beybeybi Zbyde34 Yok benım boyum uzun 175 cm oldugum ıcın farketmıyo kımse hamıle kaldıgımda 64 kıloyken sımdı 90 oldum ama verırız ınsallah tek umud o
EdaNrky Zbyde34 1 ayda 10 kilo hiç normal değil gebelik şeker yüklemesi yaptıracak doktorun muhtemelen çıkar çünkü ne. Kadar yersen ye bu kilo normal bir alım değil
Yagmurella41 Zbyde34 yalnis bilgi vermeyelim arkadaslar kilo verilir bebek saglikli olsun yeterki diye birsey olmuyo maalsef fazla kilo alimida cok sagliksiz hamilelik sekeri cikabilir dikkat etmekte yarar var doktorun hamileleik dieti onerebilir 🫶
Yeliff78 Zbyde34 fazla gibi canım şu an aldığın kiloların çoğunu kendi vücuduna alıyorsun. son 3 ayda kilo alımın daha da artacak bebek hızlı büyümeye başladığı için. dikkat etmende fayda var çünkü insan kilo aldıkça ağırlaşıyor hamilelikte . özellikle dediğim gibi son 2 ay fena oluyo 1 ayım kaldı karnımı taşıyamıyorum bazen nefes alamıyorum hareketlerim öyle kısıtlandı ki
iremcannn1907 Zbyde34 ben 32 kilo aldım. 48 kiloydum 80le doğum yaptım. Doğum yaptıktan çok kısa bi süre sonra 46ya düştüm. Ama hamilelik boyunca sıkıntı, ağrı vs yaşamamak için daha fazla almamaya çalış
efeninannesiii_ iremcannn1907 yaa nasıl hemen kilo verdiniz. Bende Bayaa zayıf kaldım ama şuan o kadar çok zorlanıyorum ki. Doğumdan hemen sonra kilo verebilir miyim çok merak ediyorum 😢
iremcannn1907 efeninannesiii_ ben yapı gereği çok kilo tutmayan biriyim ama hamilelikte aşırı kilo aldım. Sonrasında hızlıca verdim hatta sevindim belki biraz kaşır diye. Emziriyorum ondan çok hızlı olduğunu söylüyorlar ama bilmiyorum 🤷♀️ kilo vermek için çaba harcamadım aslında aksine o kadar çok yemek yerim ki
Munevver_bkar Evet fazla almışsınız ileriki dönemlerde bu durum sizin için zor olur ama hiç canını sıkmayın bebişiniz ve siz sağlıklı olun bu daha önemli 27+6 yız 5-6 kilo anca aldım bende bulantılardan alamayanlardanım
efeninannesiii_ iremcannn1907 bende hamilelik öncesi 48 kiloydum yani 46dan çıkabildim zar zor. Sonra öyle bir kilo almaya başladım ki şuan vucudum şokta 😂😂 ama korkuyorum geri veremem diye