AsyaCngz55 merhabalar. Ben de KPSS hazırlanıyorum ben de şu an 19 haftalığım. Tam doğum ayım belki de haftamla öabt aynı haftaya denk gelebilir 😞 moralim çok bozuk. 3 aydır ara vermiştim zaten tekrardan başlasam mı ne yapsam bilmiyorum 😞bu sene kesin kafaya koymuştum atanacağım diye dersaneye de yazıldım ama şimdi de böyle oldu. Sınav ertelenir mi acaba, günlerdir o kadar stresliyim ki anlatamam 😤