nilayakinci AsyaCngz55 kendimi derslere veremiyorum kii bide tarihlerde başvurularda açılmadı iyice deli oluyorum
AsyaCngz55 nilayakinci ben dersime çalışıyorum ama korkuyorum ya 8 aylık oluyorum öabt sınavında ertelenirse nasıl olacak bu işler bilmem
nilayakinci AsyaCngz55 37 haftalık oldum canım hep bu deprem beni etkiledi hem doğum korkusu başladı derken derse bakamıyorum hakkımızda hayırlısı olsun ne diyim 🥹
esraEb AsyaCngz55 merhabalar. Ben de KPSS hazırlanıyorum ben de şu an 19 haftalığım. Tam doğum ayım belki de haftamla öabt aynı haftaya denk gelebilir 😞 moralim çok bozuk. 3 aydır ara vermiştim zaten tekrardan başlasam mı ne yapsam bilmiyorum 😞bu sene kesin kafaya koymuştum atanacağım diye dersaneye de yazıldım ama şimdi de böyle oldu. Sınav ertelenir mi acaba, günlerdir o kadar stresliyim ki anlatamam 😤
Ozgee123 AsyaCngz55 nisanda doğuö var hala çalışıyorum bakalım alan ama çok zor çok ayrıntı çocuk doğunca zorlancam biraz
AsyaCngz55 nilayakinci en azından sınava doğum yapmış toparlanmış olarak gireceksin pozitif düşün ☺️ deprem hepimizi çok etkiledi tabiki ama geçen haftadan itibaren döndüm bende eski düzenime hayat devam ediyor bizler için
AsyaCngz55 esiaks söylentisi var Şuan dershanede hazırlanıyorum ben orada sıklıkla konuşuluyor. Ösym sayfasında da kpss tarihi yok
Rabis0446 Ayezhanim bende beden eğitimi öğretmeniyim bu sene için hazırlanıyorum inş bende atanırım bi kzım var 10 aylık ve 12 haftalık hamileyim 🙏🏼 ve çok zor gidiyor dua et Allah yardımcım olsun atanayım 😔
Ayezhanim Rabis0446 oyyy canım benim amin inşallah inşallah rabbim hayırlı bir şekilde nasip eylesin inşallah seneye bu zamanlar atanmış olursun sıfır matematik ile aldım puanı ben
Rabis0446 Ayezhanim kaç net yaptın matematikten. senin yazdığını okuyunca bi umut doldum Allahım nasip ettt
AsyaCngz55 Merhaba kpss anneleri, nasılsınız? Bebişlerde var mı bu hafta gelişme? Ben bi 10 gündür dersleri saldım gibi hep uykum geliyor gün içinde yatacak yer arıyorum. Ayrıca Yks sınavı ertelenmemiş demek ki bizimki de ertelenmeyecek.