CmreKsidar sızıntı yok Allah’a şükür enfeksiyon var ama öyle abartılacak bir durum yok dedi doktor toz bir ilaç verdi o kadar
İnşallah Allah nasip etsin haftasını doldurmayı sağlıkla kavuşmayı en güzel zamanlarımız nasıl stresli geçiyor hareket etmediğinde diyorum acaba noldu hareket ettirene kadar canım çıkıyo bazen
Bazende hiç durmuyor değişik bir cocuk 🐣
Umarım bu günleri gülümseyerek hatırlarız 🙏