Btl_zngn detaylı ultrasonda 20. Haftamda benim de fark edildi ama benimki 11 mm e düşmüş oldukça riskli bir durumdaydım . Hemen serklaj oldum , o gün bu gündür yatıyorum . Ben de meb de öğretmenim ama heyet raporu ile erken izne ayrıldım . Dikiş atılmasaydı kaybedecektim . Allah korudu .
Şuan ilk zamanlardaki kadar sıkı tutmuyor doktor . 5 dakika filan ev yürüyüşüne izin verdi 😬
Sizin de sanmıyorum bir haftada toplasın, ayakta kalmak filan bunlar hep risk oluyor çünkü